تیزر کافه رستوران کالیکس

1403/09/17
  • نام مشتری/شرکت: کافه رستوران کالیکس
  • نوع پروژه: تولید تیزر
  • زمان انجام: 5 ساعت
  • تکنولوژی های بکار رفته: تجهیزات فیلمبرداری، صدابرداری و نور پردازی
  • مهارت های بکار رفته: داستان پردازی، درک بصری، صداگذاری، ویرایش، صداگذاری، طراحی جلوه های ویژه

 

نمونه توضیحات کوتاه برای یک تیزر تبلیغاتی فست فود:

نیاز مشتری:

  • افزایش فروش: ترغیب مخاطب به سفارش و مصرف بیشتر محصولات فست فود.
  • جذب مشتریان جدید: معرفی محصولات جدید و متنوع به مخاطبان.
  • تقویت برند: ایجاد تصویری جذاب و خوشمزه از فست فود در ذهن مخاطب.
  • تفاوت‌گذاری: برجسته کردن ویژگی‌های منحصر به فرد فست فود نسبت به رقبا.
  • هدف‌گذاری: مشخص کردن گروه هدف خاص (مثلاً جوانان، خانواده‌ها، افراد شاغل).

روند تولید تیزر:

  1. تحقیق و شناخت:
    • شناخت دقیق برند، محصولات و ارزش‌های آن.
    • تحلیل رقبا و بازار فست فود.
    • بررسی رفتار و علایق مخاطب هدف.
  2. ایده‌پردازی و سناریو نویسی:
    • ایجاد ایده‌های خلاقانه و جذاب برای تیزر.
    • نوشتن سناریو بر اساس ایده‌های منتخب با توجه به زمان و بودجه.
    • انتخاب لوکیشن، بازیگران و سایر عناصر بصری.
  3. پیش تولید:
    • انتخاب عوامل تولید (کارگردان، فیلمبردار، طراح صحنه و…).
    • تهیه تجهیزات و مجوزهای لازم.
    • برگزاری جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی.
  4. تولید:
    • فیلمبرداری در لوکیشن‌های از پیش تعیین شده.
    • ضبط صدا و موسیقی.
  5. پس تولید:
    • تدوین فیلم.
    • اضافه کردن جلوه‌های ویژه و موسیقی.
    • صداگذاری و میکس نهایی.
  6. تحویل پروژه.
دیدگاه تان را بنویسید

نظر خود را درباره این مقاله بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *