تیزر تبلیغاتی قهوه taggina

1403/09/17
  • نام مشتری/شرکت: شرکت وارد کننده تجهیزات کافه
  • نوع پروژه: تیزر تبلیغاتی محصول
  • زمان انجام: 6 ساعت
  • تکنولوژی های بکار رفته: تجهیزات فیلمبرداری، صدابرداری، نور پردازی و پرده های کروماتیک
  • مهارت های بکار رفته: داستان پردازی، درک بصری، صداگذاری، ویرایش، صداگذاری، طراحی جلوه های ویژه

 

نیاز مشتری:

  • برندینگ: تقویت شناخت برند و ایجاد تصویری خاص و ماندگار از قهوه در ذهن مخاطب.
  • افزایش فروش: ترغیب مخاطب به خرید و مصرف بیشتر محصول.
  • تفاوت‌گذاری: برجسته کردن ویژگی‌های منحصر به فرد قهوه نسبت به رقبا.
  • ایجاد ارتباط عاطفی: برقراری ارتباط احساسی با مخاطب و ایجاد خاطرات خوش از محصول.
  • هدف‌گذاری: مشخص کردن گروه هدف خاص (مثلاً جوانان، افراد شاغل، علاقه‌مندان به قهوه‌های خاص).

روند تولید تیزر:

  1. تحقیق و شناخت:
    • شناخت دقیق برند، محصول و ارزش‌های آن.
    • تحلیل رقبا و بازار قهوه.
    • بررسی رفتار و علایق مخاطب هدف.
  2. ایده‌پردازی و سناریو نویسی:
    • ایجاد ایده‌های خلاقانه و جذاب برای تیزر.
    • نوشتن سناریو بر اساس ایده‌های منتخب با توجه به زمان و بودجه.
    • انتخاب لوکیشن، بازیگران و سایر عناصر بصری.
  3. پیش تولید:
    • انتخاب عوامل تولید (کارگردان، فیلمبردار، طراح صحنه و…).
    • تهیه تجهیزات و مجوزهای لازم.
    • برگزاری جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی.
  4. تولید:
    • فیلمبرداری در لوکیشن‌های از پیش تعیین شده.
    • ضبط صدا و موسیقی.
  5. پس تولید:
    • تدوین فیلم.
    • اضافه کردن جلوه‌های ویژه و موسیقی.
    • صداگذاری و میکس نهایی.
  6. تحویل پروژه .
دیدگاه تان را بنویسید

نظر خود را درباره این مقاله بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *